Friday, December 15, 2006

Maajussille Morsian


Hesarin sivuilla on parisuhdekone. Pitihän sitäkin sitten kokeilla. Tulokset ovat hyvin mielenkiintoisia. Koneen mukaan minulle parhaiten sopiva julkkis olisi Harri Ojala, joka on kuulemma osallistunut Maajussille Morsian ohjelmaan. Valitettavasti en ole jaksoakaan kyseistä ohjelmaa nähnyt, kun olen kerran oleskullet väärässä maassa, joten eipä minulla ole hajuakaan minkä tyylinen ihminen Harri on. Silti on jotenkin vähän huvittavaa, että paras osuma on sikafarmari Kauhajoelta. Noh, toisaalta kun se siskokin sinne Kauhajoelle muutti, niin ei kai se nyt niin kovin kamala paikka voi olla. Sääli, että Harri taisi jo löytää itselleen naisen tosi-tv:n kautta, joten pitää kai haudata haaveet sikatilan emännöinnistä. (Ja tähän kuuluisi hymiö, jos suostuisin sellaisia käyttämään.)

Toisella sijalla olikin sitten Juhana Helmenkalastaja! Tästä tosi-tv julkkiksesta minä sentään olen kuullut, mutta kovin vaikeaa on kuvitella, että meidän parisuhteesta tulisi yhtään mitään. Sen verran tuntuu tyyppi olevan itseään täynnä, ettei se varmaan kestäisi minunlaistani lähes yhtä paljon itseään täynnä olevaa henkilöä hetkeäkään.

Joten enpä tiedä onko koneella mitään tekemistä minkään kanssa, mutta hyvät naurut ainakin sain. Eli suosittelen muillekin.

Olin eilen joulunaamaisissa tontuksi pukeutuneena,



kuten myös Ellie ja Tasha (kuva ylhäällä). Andrew oli lahja ja sekös oli hauskaa.



Käärittiin Vincent muuten vaan lahjapaperiin ja sekös oli vielä hauskempaa.


Muutenkin oli oikein mukavaa.





Päädyimme Linseyn kanssa lopulta Liquidiin, joka oli aivan käsittämättömän täynnä.


Johtui kai Stan Calvert Cupin eilisestä finaalista. Kyseessä on siis yliopiston urheilukilpailu. Lähdimme ajoissa kotiin vähän sen jälkeen kun olin saanut kyynärpäästä silmääni. Onhan se kivaa, kun on paljon ihmisiä liikkeellä, mutta rajansa kaikella. Ja hukkasin kulkusen lakistani, nyyh.

Joulu kuulemma oksensi Linseyn päälle.



Tänään söimme kämpillä jouluillallista.



Muutenkin täällä kämpässä on kovin jouluinen tunnelma. Kaikkialla on yltiösiistiä, keittiössä soi joululaulut, joulukuusi valaisee olohuonetta ja osa meistä on jo lähtenyt kotiin. Kovin rauhallista ja tunnelmallista siis. Minä voisin kohta vaikka alkaa tapojeni vastaisesti pitää joulusta.

4 comments:

Anonymous said...

Voi Anni, Sika-Harri taitaa olla jo taas vapaa mies, ainakin Seitsemän päivää lehden mukaan. Joten eikun poikkeette sikafarmilla, kun menet Kauhajoelle.
T. Äiti

Anonymous said...

Minä kyllä kannatan sitä Helmenkalastajaa. Ajatus Diili-ohjelman voittajasta (tai kakkosesta) ja Annista yhdessä on todella kutkuttava, heh heh! Kyllä nämä testit muuten ovat ihan luotettavia, usko pois...
t. Sari-kummi

Milla H said...

Äh. Kotonani on langaton verkko, jonka äityliini on troijan hevosten ja muiden pöpöjen peloissaan suojannut kaikilla mahdollisilla palomuureilla ja muilla.

Se ei salli kenenkään liittyvän verkkoon (vaikka sitä varten se langaton hankittiin, että me lapsoset omine läppäreinemme voisimme surffailla).

Lisäksi kone ei salli/tue (mitä se tekeminen sitten onkaan) niitä "evästeitä"(??!), joita tämän bloggerin käyttämiseen tarvittaisiin. Eikä tietenkään mitkään asetusten muutokset ole mahdollisia ilman salasanaa.

Olen yksin jumissa 15-vuotiaan tytön sisustamassa huoneessa, eikä julkinen avautuminenkaan ole mahdollista!

Annimaria said...

Voi sinua! Minun piti kirjoittaa tänne jotain, mutta en oikein keksi mitään sanottavaa. Kaikki on kauhean kivaa ja ahdistavaa samaan aikaan. Ihan epätodellinen olo.