Saturday, January 31, 2009

Haaste

Anna haastoi jo jonkin aikaa sitten, mutten ole oikein ehtinyt tarttua aiheeseen.

Säännöt:
1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of you post and link to them.
5. Let each person know they´ve been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.


1. Olen jounut kahvia puolivuotiaasta saakka.
2. Asun tällä hetkellä kemianinsinöörin ja sähkömiehen kanssa talossa, jossa on oma puutarha ja kaksi kylpyhuonetta.
3. Minulla on tällä hetkellä kymmenen metriä fanttilankaa letitettynä hiuksiini kiinni.
4. Vietän nykyään enemmän aikaa yliopiston kirjastossa kuin kotona.
5. Käytän hiuksiini hoitoaineen sijasta viinietikkaa.
6. Minulla on blogilistan suosikeissa yli 50 blogia, ja käyn lukemassa päivittyneet blogit lähes joka päivä.

En nyt jaksa haastaa ketään, kun mulla ei ole minkäänlaista havaintoa ketkä kaikki tätä blogia edes seuraa. Haastankin siis vaikka kaikki lukijat kertomaan olemassaolostaan, jos sellaisia on... Saa toki napata kyselyn itselleen, jos haluaa, mutta ei oo pakko.

4 comments:

Asko Valli said...

Lukijana olen aktiivi, mutta haastetta pitää miettiä ainakin yön yli - iskä

Anonymous said...

Niin, olikos se hoitotäti, joka sut opetti kahvia juomaan?

Annimaria said...

Kai se oli, sina sen varmaan pparemmin muistat kuin mina. Tietty aidin kahvinjuonnin maara on varmaan myohemmin vaikattanut siihen, etta kahvinjuontiura on jatkunut nuosujohteisena siita eteenpain :). Nykyaan kylla taitaa menna enemman teeta kuin kahvia, vaikka tata kirjoittaessa mulla onkin kahvikuppi tuossa poydalla vieressa.

minh said...

Tulin morjestamaan, kun olit käynyt kommentoimassa ja teki mieli tulla katsomaan millainen immeinen sielläpäässä lukee.
Jatketaan ja kiitos!
-minh-